Uncategorized

Een smeltkroes voor transformatie creëren

MAAK EEN KRUISBARE VOOR TRANSFORMATIE.

Dit is de inleidende titel van het trainingshandboek voor de AAIT Fellowship Training Group. De deelnemers noemen het liefkozend het Big A $% Notebook. Zoals je je kunt voorstellen, zit het boordevol bronnen en informatie om ervoor te zorgen dat de klanten van mijn studenten dezelfde betrouwbare voordelen ontvangen als mijn klanten.

Ook onze kantoren zijn smeltkroezen van transformatie. We cre�ren bewust ruimtes die de rust van het zijn mogelijk maken. Wij zorgen ervoor dat onze klanten water (of � �thee) hebben. We hebben de tissuedoos en de verlichting gecontroleerd. We zullen indien nodig witte ruismachines opzetten om de vertrouwelijkheid te behouden. We cre�ren smeltkroezen voor transformatie.

In telegeneeskunde melden sommige klanten dat ze zullen wachten tot kantoren weer open gaan. U wilt gewoon geen gebruik maken van de telegeneeskunde-optie, maar persoonlijk in onze kantoren zijn. Velen zijn bezorgd dat het werk niet zo “diep” is. Overigens blijven AAIT-experts die zijn overgestapt op telegeneeskunde dezelfde betrouwbare resultaten krijgen als face-to-face. Het werk is nog steeds zo diepgaand en transformerend.

Toch maken de potten in ons kantoor een scherpe vergelijking met sommige kamers waarin onze klanten zich bevinden als ze met ons in contact komen … badkamers, kasten en zelfs auto’s. Het vinden van privacy en het cre�ren van een therapieruimte thuis is een echte uitdaging. Combineer dat met technische uitdagingen en het is makkelijker om te stoppen.

Jullie allemaal, we zijn te ver gegaan om de waarde van therapie zo gemakkelijk af te wijzen, omdat onze therapeutische omgeving nu veeleisender is. Een klant vertelde me dat hij zal wachten tot ik mensen in mijn kantoor begroet en drie mensen belt die plaats willen nemen.

Er is vandaag meer dan ooit vraag naar onze vaardigheden. Nu is het aan ons om niet alleen geweldige therapeutische vaardigheden te hebben, maar ook om onze klanten te helpen hun eigen smeltkroes voor transformatie te cre�ren. En dat is goed voor hen. Ruimtes cre�ren in onze eigen vier muren die kalm, tevreden en liefdevol aanvoelen, is een vorm van zelfzorg wanneer zelfzorg dringend nodig is.

Hier zijn een paar tips:
� �� Neutraliseer je eigen spanning met betrekking tot deze nieuwe werksc�ne. Anders voorkom je dat de strengen van je opgeladen energie zachtjes een stap terug doen en klanten ondersteunen die hunkeren naar dagen van persoonlijke aandacht en die hun eigen mentale gezondheid en welzijn tot die tijd in de wacht zetten. Het einde van woorden kan hier echt bij helpen.

� �� Gun uw klanten tien tot vijftien minuten om hen door de technische aspecten van telezorg te leiden. Dit omvat het aanpassen van de camerahoek, ervoor zorgen dat uw gezicht verlicht is, alsof u uw eigen afbeelding van het scherm laat verdwijnen. Beantwoord alle technische vragen die ze hebben, inclusief Plan B als er een technisch probleem is of de internetservice niet compleet is. Dit kan inhouden dat u het scherm uitschakelt en een klein telefoontje pleegt. Laat voldoende ruimte om uw vragen te beantwoorden en uw technische problemen te verduidelijken. Het is erg moeilijk om je emotioneel open te stellen en dan om te gaan met het bevriezen van het scherm en de schokkerige verbinding.

� �� Bespreek samen waar u zich het veiligst en het meest priv� voelt in uw huis. Wat is de beste plek voor jou tijdens het vergaderen? Wat kun je doen om de ruimte meer betekenis te geven? Nogmaals, dit is een vorm van zelfzorg en het is voor de meesten van ons goed om op deze manier naar onze omgeving te kijken. Heb je zakdoeken? Water? Wat moeten ze doen om de steun te krijgen van degenen met wie ze de ruimte delen?

� �� Bespreek de waarde van toepassingen met witte ruis of machines voor privacy. Leg uit hoe ze deze tijdens de sessie kunnen gebruiken (voor het geval ze de telefoon niet gebruiken voor de sessie). Bespreek wat ze nog meer nodig hebben om zich veilig te voelen over hun timeshare-privacy.

� �� Gebruik het hier en nu. Als de technologie faalt, als je gefrustreerd lijkt over het formaat, bespreek het dan. Gebruik het hier en nu zoals Irving Yalom ons zou leiden. Bekijk van tijd tot tijd de technische opzet en kijk wat ze op deze manier te weten komen over samenwerken. Neem plaats voor al uw vragen die deze tijd in deze omgeving gunstiger kunnen maken voor uw transformatie.